KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, September 3, 2010

Wahai Athin.


Wahai Athinnn!!!
Setelah sekian lama kita bernikah,
Hingga kita bercherai sudah,
Dan kau bhukan lg istriku yang sah,
Namun,
Aku maseh tak tahu apa nama pnuh mu.
Janganlah dikau terasa..
Janganlah dikau merajuk,


Wahai Athinn!
Dulunya,,kau istriku,
Kini,,kau jandaku.
Dulunya kau persis emakku,
Kininya, kau persis ayahku.
Dan maafkan aku andai aku tersalah laku,
Dikala dikau maseh mnjadi isteriku.
Dan maafkan aku andai tersalah bicara,
Dikala aku dirasuk sang puaka,
Owh chelaka!!!


Wahai Athinn!!
Dan dulunya ,,
Kau yang ku suka,
Kau yang ku puja.
Kini, aku kmbali,
Kembali ke jalan yang diredhai,
Kerna sesungguhnya...
Sungguh la khurafat jika memuja seswatu itu.
Dan sungguh tak maniss,
Jika menyintai seorg jejaka itu,
Dan maafkan aku.


Wahai Athinn!!!
Kau gemarr menjerit kelepap2 ke arahku.
Dan kau bikin aku tertawa...
Kau bikin aku bahagia...
Kerna punyai seorg kawan seperti anda.
Yang tak mungkin bisa diganti..
Yang tak mungkin bisa dicari..
Sesungguhnya,
Hanya kau bernama Athin!!
Chuma hang!!
Hang taw dak!! bengong!! HANG TAW DAK!!!!!!!
Haahahha...ketawa ghua sambel usha pic2 mu ;)

  Masa Athin  maseh sah istri ghua..
  Persis gagak dua sejoli kn?? akk..akkk..(bunyik gagak.)

No comments:

PARA RAIDDA.