KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Wednesday, September 29, 2010

Tempe Lettt.

*gua tgh maki2 sambel bwat catwalk.

Dan lg skali kebengangan gua tercetus. Berlanjutan hamper bertahun berdekad gamaknya. Gua maki2, sambel tuh,,gua hentak2 keybod depan gua nih. Gua lari p depan umah gua lalu, gua sepak terajang pagar rumah gua.

Tak cukup dgn tuh, gua ambil parang,,gua bwat lubang depan rumah gua. Sambel2 tuh,,gua jerit2 jugakla. Gua maki2 lg. Gua hentak kaki. Arghh!! Shitt2!! Manakan thidak gua amuk..hamper berjam lamanya, gua mengadap pc, mengedit2 template ntuk blog gua..namun maseh tak mnjadi2...Arghh!!

Gua maki lg. Pangg!! Gua hentak kpala gua. Tp slow je laaa. Ah!! Sudah!! Kata gua setelah mnghadapi tekanan yg teramat. Las2,,gua bwat desisyen,,gua pilih tempate yg asal suda. Lalu,,gua pn gumbira kembali. Sang mentari kembali myinari, sang awan berarak rapi...Owhh. Kegembiraan menyapa gua.

No comments:

PARA RAIDDA.