KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, October 14, 2010

???

*apa spisis gua pn xtaw. hahha...nk kata dlm siri gundam...mcm ya jaaa...haaa..

Melihat pada warna serta kilauan nya saja sudah bikin syahwat gua bergelora. Apatah lg jika memilikinya. Mungkin mandi, makan dan tidur sajalah ngan beliau. Bhini gua mungkin gua lupakan sebentar.

Dan sedang gua terbayang saat2 indah bersama nate beruk merah nih,,tiba2 otak besar gua teringat phula yg ghua ada bhini. Lalu..gua amik henpon gua,,gua texting beliau. Gua kata...""Sayangkuh si bunjhutt adabi.,..bila lah lu nk belikan gua nate nih?? Gua tak kira dan tanak kira..besday gua nnti..lu musti kasi inih nate!!!"" Namun..katanya...."Woo..lu tnggu lg 3 tahon!" Ceh..kechewa gua....apadaa pya bhini. Taik idung masin sungguh!!

No comments:

PARA RAIDDA.