KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Monday, October 25, 2010

Anok-anok.

  Di cini ..gua jadikan serius ituh sbg budi bichara. Setelah sekian lama beraksi sperti org ghila bsama mereka...ah...yah..mereka mmg ghilaa...Dan semalam..tatkala melepak bersama, dlm ruangan si kanchil yg gua xpasti apa warnanya. Telah terchiptalah 1 ruangan perbincangan. Kununnya pabila dewasa...maka anak2 pasti akan timbul jua. Dari ctu..maka,,persoalan telah ditimbulkan. Adakah mereka akan sperti kita??? owh..dem!! bygkan!! persis sebijik!! 100% komplit asli,,bhukan tomyam,bhukan kari..yg penting asli!!! hahhaha ;D


*anak alep, anak maell, anak aku.
 -cam beasa aa..kami didik anak2 kami ngan chara kami.
  berjaket sedari kechill..itu sudah pasti. 

*anak athin.
-sbijik cam aten aa. tiba2 ja dok bgelak kuaq taik mata.

*anak azam...
  -suka ternganga sbijik cam azam aa.

*anak azmi ngan nashriq.
   -sbijik cam depa! bygkan! hahha


*anak lisa.
  -anak dy nih xtaw la nk kata. hahahha

*anak gua dan bhini ghua.
  -henshinn!!

Dan sudah pastinya si anak gua. Akan gua pastikan,anak gua mneruskan legasi si kerinthing gua. Serta berjaketlah dia, ber-anak tdunglah dia, dan sudah tentulah bergaya persis kamen raidda!!

No comments:

PARA RAIDDA.