KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, November 6, 2010

Setelah merata penat berlari...berjalan phula..dan setelah penat berjalan..Aku berehat sbentar. Puas merantau antara blog ke blog..Idea dicerap persis cerapan bintang...Ditemani spcy chicken mcdeluxe, hasel pemberian dari si aten jhunaidi, azam serta lyka momsen, aku mngunyah. Sedikit terharu. yah..sikit ja la!!! haa....

Sambel menyarung anak tdung yg bharu saja aku dapatkan di pesipit, juga melayan irama lagu garasi darik fb si samaell,,terhibur jiwa aku sebentar tatkala terbacha belog si Alep penggonchang lembhing di mana chukuplah sekadar menghitamkan gigi. Aku tersenyum lagak org kaya sambel berkata....!!! "ooooo" dan chuma itu saja!! hahahha;D

No comments:

PARA RAIDDA.