KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Wednesday, December 15, 2010

S T I M.

Selepas mengunyah roti cap apa ntah gua pun tak pasti...tp,,,rm1.80..ituh pasti yg gua pasti.
Mahal bhukan kepalang. Namun rasanya bhukan calang2. Terselit celahnya seketoi sosej bentuk panjang2. Bikin lidah gua kejang2.

Ia thidak berurat, thidak berkulat, apatah lg berulat. ia sedaaapp!! Sempat juga gua menjherit..."whoaaaa".. selepas sj mnyentapnya. Mgkin terpengaruh dgn alep lembin di mana mulut serta jiwanya tak sudah-menyudah menjerit2....mgkin suda sebati dgn jiwanya agak gua la. Namun..bhukan lah perihal ituh yg gua nk bebelkan. Chuma sebagai kepala sblm badannya. Apatah lg kaki selepas tgnnya. Dibaluti ayat2 serta prosa2, tak lupa juga sebuah peribahasa, sebijik simpulan bahasa, sehelai kemutan bahasa serta, kamus dwi-bahasa.

Dan setelah mmbazir hamper 5 jam untuk menaip, mengeja serta menchari sekelumit idea...akhirnya...apa yg gua nk sampaikan sebenarnya adalah.....

gua suka para belog inih. gua rasa,,gua chenta. dan yg pasti,,kestiman gua memunchak tatkala meng-usha.
*anis zahra. (kenyit mata)
*alep lembin. (jadi ghila) (1)
*samaell the makise. (mengghila) (1) , (2)
*moycham. (senyum2)
*bhini gua.(chenta2)
*izzah si atire. (bunga2)
*madmie the foto-man. (terangsang lalu menggersang)


Tahniah buat mereka si para blogga! wee! dai shockaa! ituh gua suka!!

2 comments:

Morey Factory Outlet said...

Adei.gua dapat kecam nama milik gua kat situ. Hahaha, thx doh, sok gua pos prosperity burger deh. :D ni yang rasa nak henshin ni. haha

Pakabu. said...

hahha..ha la..aku suka dohhhhhh dgn blog kaw!!! jatuh chinta tatkala bratus kali bertentang mata,.,.hahaha....ok..jum!! henshin sma2!! henshinn!! anis *gial!! hahahhaha

PARA RAIDDA.