KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Monday, December 20, 2010

TRON the TORON.


Tadi...seperti yg dijanjikan akak juai tiket kd Kyubi (QB) tuh, tepat pkol 9, kununnya crita TORON nih stat. Gua bsama bsama alep lembin, samaell the makise, dan ajam the ahmoi dah tnggu awai2 lg depan abg popcorn tuh. Aleh2,,pkol 9,30 masok. tensen gua! Namun,,sempat jugak la kami berkongsi duet, lalu alep the lembin mmbeli jagung pop extra large cap caramel punya!! woaa!!;D


Heroin dy chunn woo! Tergoda gua tgk! ;D Tapi sayang....tgh2 syok punya layan, gua tertidur. Hamper 10 mnit gua agak..gua terjaga. Dan gua tertdur kembali. shitt!! sedar2 ja...


Hero dy dok bwat ensem pa ntah depan minah2 baju puteh tuh...sedar2 lg...


Pak dy dok usha tak puas hati ngan dy tuh.... sedar2 lagi..


Dy dok dating ngan awek chunn nih. Dan sedar2 lagi..


Dia dok berparthiiiey(parti) dgn org rambut puteh nih. demmmit!! dah mcm org gay! 2 alam!!
arghh!! tensen gua!!!! Sepatah pun gua tak paham!! Leboq rm10 gua...tp,,sempat jugak la gua tgk tyme fighting....fuh..bes wooo gua habaq lu!!! dan sesudahnya..mata gua bengkak...merah2....lalu masa gua nk taip nih pun..mata gua dah...aaaa.....maka..gudnyte saja. sekian.

2 comments:

Morey Factory Outlet said...

Dey macha, rugi je, tron bes wo !haha *padahal tak tgk lg cite tu

Pakabu. said...

hahha...ost dy pun bes!!!

PARA RAIDDA.