KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Sunday, December 12, 2010

Yih Langat.

Yih langat. Nama yg aku pasti,,bhukan milik beliau. Memiliki chiri2 sbg seorg warga china,, dan pastinya bhukan melayu atau india biarpun beliau memiliki pekerja yg kebaynkan nya adalah india termasuk lah supaviso serta kerani. Ditambah phula dgn wajah yg manis rupawan dan nerd bagai, sengau yg kdg2 kdengaran melampau.. ayat yg tonggang terbhalek, diselangi phula dgn perkataan "AAAAA" di hujung setiap barisan ayat nya. Membikin otak aku serta alep lembin berputar sperti slurpee yg sering kali klihatan berputar di kelab 7-sebelas.

Namun..itulah dia si Phapha kami, tokey minyak Caltex. Menurut alep lembin...Yih Langat ituh telah chuba memaki hamun aku. demiit! Akibat kelewatan hamper 1 jam bersamaan dgn 60 mnit atau lebeh tepat 1 jam 5mnit...aku berjaya tiba juga bsma Atin anak jhunaidi, Ajam the ahmoi, dan Eriq the pitbull...

Sangkaan meleset tatkala aku menyangka bahawasanya Yih Langat ituh sudah phulang..Namun kdengaran bisikan suara yg aku kenal di bilik yg kerap kali klihatan gelap ituh. Aku terkedu. Aku terkejut. Dan aku tergamam. Sempat juga aku terdiam. Senyuman palsu yg aku sedekahkan terhadap pelangan, dpt dihidu tokey Shawadee (lori getah). Aku pening!!!
  "u aaa....len kali jgn ini mcm aaa...aaa...aaaa...aiyaa...bikin susah aa..woo...aaa..aaa..."
kata Yih Langat sambel membetulkan air-kon serta kipas dinding...dan kata nya lg....
 "u aaa...11.30 ituh macam,,kasi tutup aa...aaa...apa2 hal...kol aaa..aaaa.aaaaa"....

Gua sudah pening...manakan thidak...itulah ayat keramat nya setiap kali maw phulang...demmit!! Lu org tak pecaya...lu bukk blog alep lembin.....
http://alepbata.blogspot.com/2010/12/pak-abu-masuk-keja-lambat-phapa-yih.html

No comments:

PARA RAIDDA.