KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, January 1, 2011

Sesungguhnya...

Bertanda 1 januari 2011,,
Saya rasa, i perlu mengapudet (meng-update) blog jhantan i. Dan ituh yg aku rasa. Kununnya azam gua lah tuh. Dan bhukannya si Khairul Azam shbt i tuh. Sesungguhnya,,ia dua benda yg berbeda dari segi rupa apatah lg bentuknya di mana buntot Azam shbt saya ituh lbeh mnonjol serta bulat sunggoh bentoknya. Ala2 digimon gamaknya.

Sesungguhnya bhukanlah perihal si buntot beliau yg saya nk sampaikan.. Ia tentang azam di mana kununnya ia adalah semangat jahat yg tinggal nun di hujung kamphung tersebut serta  benda yg ntah apa ntah gua snirik pun xpasti apa maksudnya serta apa niatnya...

Yg i pasti,i chuma nk mmperbaharui azam sy yg tertunggak lamanya di mana ia mrupakan azam saya yg tak tertunai dan bhukannya wang tunai atau wang kertas apatah lg wang syiling.,tetapi ia mrupakan azam yg tdak tercapai atau dicapai serta tak mencapai dan segala2nya yg mlibatkan kata dasar capai...


bahawasanya, saya tak mahu jadi raidda terulung!!


apatah lg tong sampah yg hijau warnanya...
sesungguhnya....apa yg gua nak.....


sekumpulan sahabat yg gua kenal darik jaman skulah dan kita shbt sampai bila2......^^

No comments:

PARA RAIDDA.