KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, January 18, 2011

Choba2 Amuk.

akibat kebosanan yg melampau dan juga akibat kekeringan idea tntang entry belog gua....gua rasa...gua perlu pukol sorg dua mamat jalanan....dem!! argh!!! gua mengamuk!! gua jerit2 ala tamao serizawa!! lalu, gua amik parang,,gua tetak pagaq umah gua....dan gua rasa...gua dah ckop ganas...gua tekad..gua perlu jugak pkol org bagi mredakan kemarahan gua nih..

sbelum tuh..

gua kemas2 ckit sblm gua pergi bertarung..gua betolkan apa yg perlu..ye lah..gua perlu jaga reputasi gua...

lalu,,gua pun henshinn(bertukar)...








namun...sebaleknya yg berlaku..



gua plak yg kena pkol. shitt!!



trok jugak la gua kena...


mana gua tak kna trok,,..tiba2 bantuan tiba darik ayaq sungai...

namun,,gua maseh bertahan.....demi manusia sejagat!!


dan akhirnya..

gua kechundang..gua tewas... natijahnya....jgn terlalu berharap pada harapan setingi gunung..

6 comments:

Morey Factory Outlet said...

Hahah, nice one

Pakabu. said...

haha,,,anis zahra..lma xnmpk kw...ha..mna mghilang?

Morey Factory Outlet said...

busy stdy kott. haha

Pakabu. said...

ala kaw nih...ha..da la delet aku dlm fb;(

Morey Factory Outlet said...

Haha, biasa la,laki aku kuat cemburu. Haha

Pakabu. said...

ha..kechewa aku..;((

PARA RAIDDA.