KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, March 12, 2011

kepulangan yg dinanti....




klik di segian tiga ituh sblm mmbacanya...

 
syam-ell zulkarnain.

ke hadapan sahabat daku, si mohd syamil bin abdullah yg ku rindui selalu...
tujuan daku menaip sebuah karya teragung ini adalah kerna daku merindukan dikau sperti yg telah daku katakan pd permulaan ayat tersebut.

dan daku tertanya,,,apa kabar dikau di sana?? apa sudah majukah dikau di sana? dan adakah dikau merindukan daku sperti daku merindukan dikau?? yg daku harap,,,,dikau di sana, sehad2 saja di samping eos 60D dan CBR dikau ituh serta pandailah mmbwa diri di kota yg beshar(besar) ituh..

sesungguhnya, jgn lah dikau mudah dipengaruh dgn budaya-budaya celubbing di sana yg bisa merosakan teruna dikau apatah lagi mematikan pucuk2 muda yg di-anu-gerahkan terhadap dikau....
dan sudah pastinya....setelah 40 jhuta tahun kita tak ketemu,,,daku mengaku,,daku renndu benar terhadap dikau...

dan daku terkenang,,,
saat pertemuan pertama kita di mana sapu tgn tuan hamba dikeluarkan dari selukan kocek seluar yg agak ke atas ituh dgn pnuh bergaya,,apatah lg teguran manja yg dikau taburkan bersama aliff si gonchang lembhin dan lantasnya,,perhubungan sahabat bermula..yah benar,,dikau acap kali choba berlagak misteri,,dan daku memahaminya,,,,,
dan yg paling daku tak lupa,,,saat malam pertama di kala bhulan posha (puasa),,,dikau membawa serta menjual merchunn di dlm masjid???
     "oh mai god!!! wtf!! gila sngguh bhudak nih"....
kata daku di hatiku untuk dikau,,,,dan sblm daku terlupa, khabar nya yg daku dengar dari encik syahrin serta encik abdullah,,bahawasanya,,kepulangan dikau adalah pada minggu hadapan??? benarkah??

owh..maaflah..hnya setakat inih saja yg mampu untuk daku berbichara dan daku selitkan sebuah pantun yg daku chiptakan inih sblm daku berlalu pergi...

cantik luar, chantek dalam,,
aduhai,,,ahmoi ituh sngguhlah chantek,,,
sesudah baca,,bacalah lagi,,,
dan daku harap,,dikau sudi membalas....

yg benar,
............
(pakabu)
(cetakan ini berkomputer,,maka,tak perlulah tandatangan)

No comments:

PARA RAIDDA.