KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, June 10, 2011

lembu yang buat...gua dapat nama.

hati gua tgh membara. mmg celaka. mana taknya....nama gua sperti dipetik2.....walhal...apa pun gua tak taw. wah..sng gila hg nk tduh aku kn??? kununla aku sorg ja taw yg beliau tuh budak tektonik apa lancau tah...aku jgak yg kena??? dah terang2 hg buh dm blog,,,dalam hg pya fesbuk....hadoi....sori...gua bhukan pengecut. lu pun kenal ngan gua....bhukan sehari dua lu kenal gua kan?? dah 2 tahun lebeh.....mmg lu tak mention nama gua...tp mmg gua taw, lu mmg mcm nk tuduh gua. dah la....dulu masa lu dgn gua pun..lu pya fs mmg rmai yg tak puas hati. lu mmg byk musuh. lantas,lu pun mentuduh la ex2 lu sblm nih kn??? haishh....lu nih..ada ja nk bikin gua saket hati.....dari dulu,,smpy la skrg....gua tgh mud baek2..lu kasi goyang2....kadang2..gua gelak la sorang2...tak paham gua...haishhhh.....ntah mana lembu ntah yg buwat..gua jugak yg dapat nama...
macam lu kata la.....buat baik di balas baik.buat JAHAT di balas JAHAT..hahhaha...lu pandai2 la paham sndiri.....


certain org ja??? ayat kantoi??  wadafak!! budak kecik pun paham..... 
rujukan; http://sheiscikputt.blogspot.com/2011/06/sang-pengecut.html

No comments:

PARA RAIDDA.