KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, June 21, 2011

sah-ABAT.

gua terharu. biarpun wajah gua ganaih bagai,,namun gua terharu. dan gua bangga..gua dikurnia sahabat yg terhebat bagai!! wa..ala2 maen layang-layang,,layang2 yg tak teputus talinya...dan tatkala angin kuat menderu dtg dgn kelajuan cahaya..maka,,layang2 tersebut takan hilang. ha..paham dak?? tak paham....biaq p kd hgpa..heqan pa gua. yg gua taw..gua syg kawan2 gua yg ada skrg nih!!

dan sesungguhnya.....besday gua,, tahun lepas dan kali nih yg terbaek. mana tak nya weh..hgpa bygkan aa...tahun lepas kena humban dlm parit kd kampung alep goncang lembing...pergh..dgn bangkai ikan,,bgkai biawak..ayaq busok..mmg dasat aaah....n thun ni lak..ah..mls nk cerita. tp mmg terbaek!!! hgpa tunggu lah balek wey....nnti besday hgpa..aku buat balek!! hahhaha....btw..thnx sgt2!! terharu nk keluaq ayaq mata dah nih!! <3 <3 <3!!


No comments:

PARA RAIDDA.