KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, July 7, 2011

Emma Womb....

terharu,,ituh yg dpt aku rasakan wahai nora... namun tak sebanyak tar di jalanan yg hitam warnanya apatah lg produk perapat yg membanjiri deretan pasar2 malam di mana ia dikunjungi oleh makcik bserta deretan anak2 kechil yg hingaq dan bingaq nak kan mainan ituh dan ini. ditambah phula dgn jeritan2 apek baphok jual ikan dan buah oren...dan aku yakin..yakin seyakinnya wahai nora...bahawasanya.tinggi aku 172cm jaa  emma. bila masa plak jadi 176cm??? haa..namun,,,benar...gua terharu....gara2 blog mu ituh..dan aku menyayangimu....;') tiada uchapan mesra mampu lagi gua uchapkan chuma sekadar senyuman manja ikhlas dari gua,,,wahai cik emma.......


emma womb(rahim).


owh nora ku......
benar ituh namamu.....
benar pipi mu tidak gebu,,
gebu persis pipiku,,
yg kini semakin gebu,,
namun gebu dgn jerawat batu,,,
dan emang benar aku gemar mendengar tangisan mu,,
kerna bagiku,,
ia umpama sebuah jentera yg hebat lagi bermutu....

owh nora kuuu....
sejak pertama kali kita belom bertemu...
.aku tahu...kau rendukan aku.....
namun....aku shiapa untuk kau rendu,,,,
dan aku bhukan dari barisan yg hebat2 belaka untuk engkau merindu..
namun apa salahnya jika kau ku rennduu.....
dan sesungguhnya,,,aku selalu merendu ,
dan akan selalu merasa begitu......^^

No comments:

PARA RAIDDA.