KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, August 20, 2011

Belog yg Bernilai.

usai saja solat teraweh di masjid yg berdekatan,,,sedang gua minum kopi sambel baca intisari rancangan dlm paper utusan.....gua bajet macam org kaya....tiba2 samsung berry2 gua bunyik tweet2...lantas gua tumpahkan kopi tersebut...dan gua usha hp gua tuh.....gua terkaget sebentar...gua tak sgka..belog gua nih ada nilai rupanya.......gua berfikir sejenak......



dan sedang gua terkaget serta berfikir sejenak tuh.....gua terlupa yg kopi gua dah tumpah.....lantas..gua bangun..gua buat taktaw ja. gua terlupa yg gua sedang berfikir sejenak. lantas,,tanpa mmbuang masa yg kerap kali gua buangkan,,,gua belah dgn kelajuan cahaya dari masjid ituh,,,,sekian....


No comments:

PARA RAIDDA.