KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Wednesday, October 5, 2011

Itulah LEA.

suatu hari yg kucar kacir...tatkala awan berkolunimbus gelap warnanya,,,kabus tebal mengkaburkan segalanya....kelihatan gua sedang bertarung menentang kuasa jahat dgn penuh bergaya....dan sedang gua bertarung dgn penuh gaya si jejaka alpha......sayup2 kelihatan seorang wanita. seorang wanita yg gua rasa gua kenal sekenal kenalnya......yah...

itulah LEA!! jerit hati kechil gua.........gadis yg gemar menghidu tali begnya??  beliau juga telah menambat hati gua yg tertambat sperti tertambatnya ayam2 mekdi. dan sedapnya mekdi dikala makan di pagi hari......namun gua thidak sekaya org kaya yg bisa membeli ayam mekdi hari2 apatah lagi di pagi hari yg dingin mencocok kulit halus mulus gua ini.....
yg gua mampu chumalah megi kari yg menjadi fevret gua sedari dulu lagi. namun..itulah LEA. segalanya tentang LEA. gadis yg gemar menjerit sini sana.....apatah lagi tatkala beliau terlihat gua,,gua yg kerap kali jd mangsa kerakusannya....
bak kata lmfao..."hari-hari saya shuffle,,,," itulah gambaran tentang LEA.

* lea nga shuffle......


dan biarpun hari hari LEA shuffle,,gua tak kesah....dan kadang2 gua pun terikut shuffle dgn beliau.....selain ituh juga...beliau gemar mengapungkan lalang2 puteh....pantang nmpk lalang puteh,,troih nk p bg terapong....haa....lepaih tuh....konfem beliau jadi serabut tak tentu pasal.....gua rasa....mungkin sbab efek kuasa apungan dy tuh la kot....

 
*teknik apungan lalang..

 
*lea tgh serabut...efek lepaih teknik apungan lalang diaktifkan..

dan setelah serabut 2,3 minit,,,,senyuman beliau mula terukir dan gua pasti bhukannya beliau sengaja ukir kerna gua taw...LEA nih..bhukan pengukir sejhati apatah lagi bakat mengukirnya langsung tiada........mana taknya....kaki gua saksi segalanya tatkala beliau chuba mengukir bulu2 kaki gua hingga gugurnya 46 helai bulu kaki gua......haih....namun..gua sikit pun tak kesah kerna LEA tetap di hati gua dan selamaya tetap gua chenta,,^^

*senyuman lepaih serabut...


2 comments:

Anonymous said...

ssoo sweet ... tmbah2 dgn lagu plak best

Pakabu. said...

hahaha,,sweet ka?? haa...thnx2 la naa!! ;))

PARA RAIDDA.