KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, November 17, 2011

Leha orang kaya.

rupanya..leha org yg kaya. mana taknya.....beratus ringgit beliau habeskan untuk meng-nano kan rhambutnya umpama teknologi nano. mmg chukup kaya. dan ketaranya pabila beliau menyewa sebuah bilik yg berharga rm450 sebhulan....gua terkedu lg terkejhut..namun gua belagak kool even gua mmg blgak orgnya. terbukti pabila kdg2 gua chuba speaking in engling with Leha....dan iya..mmg terbukti..gua blagak gila orgnya. namun..jika nk dibandingkan lagak gua dgn leha..leha lg berlagak orgnya.....


tgk aaa...muka kerek...dah tuh..hari2 wajib lepak mekdi. pya kaya si leha inih bila beliau telah membelanjakan lens 50mm ntuk kenen gua tuh di mana sblm inih ia pechah jatuh terburai....ditambah phula sehelai t-shirt sub. dan lg kaya pabila beliau kata beliau nanak sebijik bangunan ala2 wisma, sebuah bas rapid, feri, serta sebagainya sbg permintaan bg menunjukkan yg beliau kaya orgnya.

*btw..thnx leha!! <3 <3 terharu ghuaa!!! bhila plak lu nk bhelikan gua supabikee??  

No comments:

PARA RAIDDA.