KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, January 3, 2012

sambhut new yer.

malam new year gua celebrtae ngan awek gua ja..si leha. kawan2 hat laen sambut kd area umah depa..untgla depa lepak ramai2....dan gua ngan si leha plak...sambut ngan ahli2 gurneyy ja....
dj fuzz turun.....hat laen tkinja2.,,gua maintain ja kool....gua sap kok...sambal usha2...gua sambut new yer dgn penuh kesederhanaan....sekian.

4 comments:

Firdaus® said...

best la sambut new year aritu..kat mana ni ea?

Lella Ashikin said...

hang suka sembang2 up.jeles la dengan ang hahaha

Pakabu. said...

hahahha...sembang up pa nya wey?? hahhaa...

Pakabu. said...

firdaus; haha..kat gurney haa...;))

PARA RAIDDA.