KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, April 27, 2012

re-upload the moment..^^

sumpah..aku takan lupa moment nih..... before kapel segala macam.... hg dgn aku tgedik manja..kat satu padang lalang. Masa hg tgh rambhut pendek..pehtuh aku dgn baju besaq. Selekeh gila kan aku??? Mau tak selekeh... masa tuh..leteh baq hanngg!! hahaha... Tapi hg tak kesah pun. Selekeh pi la camna pun aku,,hg tetap tak kesah. haa... Even aku slalu pakai selipar...hg pulak pakai kasut... tapi nak buat camna... aku tak suka pakai kasut. leceh nuuuhhh.

Sebab tu aku sayang hg leha oi.... Tapi kadang2 awat hg garang sgt??? Kechut abeh teloq sampai masok zuup dalam perot aku hg taw dak.

Tak kesah la..sbb aku mmg syg hg. ;) Thnx a lot leha sebab snggup susah senang sama2 ngan aku. ^^ Hg mmg awesome hg taw dakk!! Syg hg la lehaa!!! Sumpah..... hg mmg jalan cherita yg terbaek pnah aku rasa... dgn selalu noh kita gadoh...slalu kita hingaq dua org kita ja...buleh jadi noh even kita dua ja...slalu hg cocok pinggang aku sampai aku rasa macam dah semput gila.... baru hg nk brenti gelabah. puih!! thnx leha!! eh leha...dah lama kita tak gadoh. jum gadoh mau??? haaa....

#tiba2,,rasa mcm bajet sweet plak. hahha..lantak aa..heqan pa aku.

tuh aku nuhh...baju besaq. plkn punya plak tuh. dgn rambut serabai....snowkep pelik....haihh.. -.-"

2 comments:

Morey Factory Outlet said...

Aaa tomey tomey la korang! Hahaha kbai

Pakabu. said...

hahhahahaa...tomey2 plak dah. bajet tomeyto ka pa??? hahaha...

PARA RAIDDA.