KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Sunday, April 22, 2012

Siri Rendu yg Tak Sudah.

Rennduu. bhukan calang2 punya renndu. rendu ghila2 punya. Melampau punya renduu. Senang kata...jenih renndu yg tadak adab punya. Jenih hat korg ajaq punya renduu. Mmg melampau kali nih punya rendu. Tapi,,da nak buat camna..da hati dok kata lagu tu. Otak dok mulaa gelisah sorang2. Haih.... rasa mcm dah lama tak jumpak even baru jumpak. Mmg gila..tapi dah renduu namanya. Tak kenal..maka tak chenta. Tak chenta..maka tak rendu. Awesome mmg awesome. Sambel gua dok isap mild 7 sorg2...gua dok membebel sampai gua pun pening dgq gua punya bebelan. Buleh tahan. Lantas..gua dah rasa gua jauh merapu. Bhukan bebelan yg jadi persoalan..namun renndu yg jadi tak keruan. Dan ini,,bhukan movie ombak rendu apatah kesah hati mcm yg alyah nyanyi nuh....namun ini adalah,,,kesah hati ,yang merindu si dirindu, dari perindu yg akan selalu merindu....dan ia bermula dgn namanyaa,,Nur Syaliati binti Ahmad.
 cik Leha....cepatlah phulang...miss u a lot dear ;"(

No comments:

PARA RAIDDA.