KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, May 1, 2012

Bajet Seni,, abu zain said.

Dan gua chuba bajet orang seni. Gua chuba berpuitis bagai org gila...Gua chuba bikin alunan manja...Gua bikin segala galanya. Dan dimulakan dengan petikan gitarr murah,,, seni itu gua susun satu persatu. Gua susun dgn penuh nafsu. Penat mmg penat. Namun tak mengapa....ia semata mata mahu menggoda si dia.
Lantas,,gua seru kata puisi indah....gua seru kata warna bunga ,, gua bajet gua terer bab chenta. Dan gua petik lagi tali gitar..... biar pun ia getaran bertalu tak berlagu...biarpun dendang tak tersusun merdu.... namun akan gua chuba jugak petik gitar.... petik jhari,,,, dan petik segalanya...demi sebuah lagu....demi sebuah chenta...... dan..demi negara...dan gua nak muntah.



No comments:

PARA RAIDDA.