KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, May 8, 2012

majai.

majai...taw dak pa benda majai nih??  majai nih kluaq bila mulot dok mula maki-maki,, hati dah mmg konfem benci,, kaki tendang abeh kanan kiri,, maka..secara teorinya,,majai nih adalah sebuah perkataan yg gua tataw dtg dari mana...tp smua pakat dok guna yg bermaksud,, gila punya meluat tahap benci gila babi yang meluap-luap, lebeh kurang aa tuh....

dan yang paling syok..memang gua tgh rasa majai nih. mmg melampau punya majai. ala ala pramugara terlampau,,tapi gua bhukan seorg pramugara,,apatah lagi seorang pelampau,,chuma gua nih majai tahap melampau lampau. Mampuih pi la kat hang. gua da malaih nak amik port. tak heqan aih. gua mmg dah rasa majai ngan lu lama dah. jenih tak paham bahasa orang hang nih. kalau macam nih punya kawan,,rasanya..... kita boleh buat hal masing2 kot noh lepaih nih??

No comments:

PARA RAIDDA.