KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, May 5, 2012

semut yang ganaih baq hang.


SEMUT NIH MMG GANAIH!! tak muhong!! kami cakap betoii!! taktaw pa nama depa.. tp depa mmg ganaih! skali depa nih ketit (gigit)...saket gila. mmg melampau punya gila. bhukan calang2. kalau dulu.. org tua dok kata... sunat tuh rasa saket mcm kena ketit ngan kerengga ja. tapi yg nih...  saketnya mcm cabut gigi without ubat apa ntah yang nak bg tahan saket nuh. lupa abeh aih. haaa...

nuhh..skali ketit.. mmg tak lepaih dah. gua dah kena bertubi tubi ngan depa nih.



pehtuh... gua saja la nak p test tgk depa pya ganaih. gua letak la jari gua dekat sikit ngan depa. sikit ja la. tak byk pun. takut baq hangg!! sebab tuh ckit ja.


nuh...baru ja letak sikit. depa dah mai kejaq. rasa mcm nk tampaq nuh depa nih. stail kojaq. dah la menumpang bilik gua.... pehtuh nak tunjuk kuat plak ngan gua.

jari gua dah kena serang. menjerit2 jugak la gua sorg2... saket kot!! 
tapi yang gua respek pasai depa nih...tgk gambaq bawah nih..



tiba2, sekoq nuh saket perot ka apa gua taktaw la. yg gua pasti, beliau mmg tgh saket.  
(eceli,,beliau terkena lens kmera gua..tu pasal la.. Tak prasan kot!)
pehtuh, braderhuut dia mai. mula2 sekoq ja... pehtuh jadi 2 ekoq,, pehtuh jadi plak 3 ekoq. stail weyy!!

kawan dia hat sekoq nuh bisik apa taktaw kat kawan dia nuh. 
selang berapa saat, kawan dia nuh mati:( 


pehtuh... brader2huut dia pun mai la nak angkut dia... hmm.. sedeh baq hangg:(





TAMAT.




No comments:

PARA RAIDDA.