KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Wednesday, September 22, 2010

Owh En. Korbi.

Volkwagen Korbi....
Owh, lihat saja pada namamu, sudah bikin napsu dewasaku goyang. Ala2 si goyang inul, bergerudi habes tembus ke tanah, maka, terkuburrlah suda, padanlah muka.
Dan sambel dok mengkodek telinga, mendengar setiap baris dendangan lagu celubbing yg baru aku cilok darik 4kongsian, aku mnulis tentang mu wahai Korbi. Hati tertarek, jiwa direntap. Aku suda jatuh chinta!! Wajahmu yg begitu enak dipandang, membikin jiwa inih meruntun. Dan ku tertanya.."Bilalah si dinda aku nk belikan seketoi kd aku?? "
Ah..sudah. Tak mungkin beliau akan menghadiahkannya apatah lg mmbelinya. Malah, melihatnya sj suda cukup membuat beliau terkesima dan trauma. Kerna katanya, ia persis van sekoobie dooo. "Ahh,,kopi jhantan btollah!!" kataku. Apalah nasebmu wahai Korbi. Namun,,jgn lah dikau bersedeh, wahai encik Korbi. Ini janjiku,,ku nyanyikan ala2 sofaz, akan ku miliki jua jasadmu dan rohanimu, wahai Korbi.

No comments:

PARA RAIDDA.