KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, September 25, 2010

Saya Dan Adek Saya..

*lihat sajalah gigi yg beliau miliki...so big u know!! auw!

Hari ni, saya lihat adek bongsu saya menangis. Manakan thidak, selepas saja beliau bergurau dgn saya, beliau menangis. Kata mak,,,saya puncanya. Kata mak lagi,,saya bagaikan dirasuk puaka naga tasik chini. Saya tak paham.

Lalu saya chuba merujuk dgn jabatan kaji cuaca di tb3 untuk mendapatkan kebenaran. Jawapan yg dberikan oleh mereka, amatlah mengecewakan. Lihat sajalah, dgn formula2 matematik tambahan serta bond2 yg terhasel dlm aktiviti kendiri kimia yg sudah pastinya memeningkan kepala saya yg sememangnya runsing.  Ah, sebagai seorang abg..ego saya tinggi nilainya. Dan saya maseh tak mengerti mengapa mak kata saya punca adeq saya menanges???

 Saya menggaru kepala yg sememangnya gatal, lantas, saya chuba phula dgn melakukan eksperimen dgn menggunakan penunu bunsen serta tungku kaki tiga. Haselnya..amatlah menakjubkan!! Manakan thidak...tunku kaki tiga ituh hangus dibakar penunu bunsen!! "Jahat sungguh lah anda nih wahai penunu bunsen. Shitt!!" kata saya. Dgn otak besar serta kerinting yg saya miliki, saya chuba mengingati pristiwa ituh kembali. Satu demi satu saya bongkarkan. Hati saya semakin berdebar. Hinggalah satu ketika, saya ambil dvd  "Lagenda Budak Setan"  yg baru saya dapatkan di tesco Aloq Staq, lalu saya pun memasangnya. Dan, saya bahagia, terkedu dan bangga sehingga tamat cerita tersebut. Sekian.

No comments:

PARA RAIDDA.