KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Sunday, October 10, 2010

Din Es Ell Aar.

*bgaya ngan d-90 arep zainal. haha;D

Sebuah DSLR. Gajet yg bikin gua rasa nk terbang. Pasti akan gua miliki suatu hari nnti! Mungkin dgn napsu yg bergolak akibat terpengaruh dgn sekeliling, komrad2 yg tergolong dlm dunia fotografi. Ah..napsuku digoda. Turun naik napsuku itu perkara beasa. Dgn panggilan si Jemill oleh sahabat2 serta bini gua,,Si Bhunjhuutt Adabi..Canon 550-d, mungkin itu yg akan gua miliki.

Sedangkan budak tadika juga mmpu memilikinya. Mungkin sekadar tunjuk menunjuk gamaknya. Bersepah kiri dan kanan kelibat2 mereka. Ah..benci2!!  kata gua la dgn gaya yg cukup menggoda. Tiba2, bonda gua mencelah..katanya..."jemilll!! bila nk p bwat lesen haa??! sampai bila kaw nk tangguh2?? " spt beasala, tersengeh gua memandang bonda. ;)

No comments:

PARA RAIDDA.