KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, October 5, 2010

Henn Shin!

*henshinn!!
*bertukarr!!

Henshinn!! Kata gua tatkala mata terbuka, terpandang chermin di depan mata, bergaya gua ala2 si kamen raidda di depannya pula. Kononnya gua bisa bertukar wajah, tubuh serta kuasa yg berganda, demi menyelamatkan dunia dari ancaman mereka yg durjana. Namun,,ia chuma sebuah bayangan saja di mana gua chuma manusia biasa yg chuba bertindak jadi luar beasa. Duka cita, gundah gulana, gua kecewa. Itulah gua yg kininya maseh lagi tak berdaya berubah. Gua sedar,,gua shiapa. Chuma individu yg tak punyai harta berjuta2, di mana kebanyakan manusia mempertuhankannya. Maka,,biarkan gua saja, bersendirian dalam dunia yang ntah apa2.  

2 comments:

cikputt said...

x paham lah bie :)

Pakabu. said...

apodah..2 pn xpham. jiwa xseni!

PARA RAIDDA.