KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, October 19, 2010

katanya..kataku...

*inih alep gonchanglembhing  punya. (xdak kaitan dgn apa yg ditulis) haha

kata mereka....
belog aku xsehebat meraka. belog aku xsekachak dan sechantek belog mereka. dgn follower yg berjhuta2.
belog aku huduh rupanya dgn posting yg ntah apa2. khabarnya lg, dgn gambar2 yg kununnya chelaka...bohsan mmg bohsan katanya tatkala membaca setiap barisan ayat2 yg xmgkin mereka paham.
benar lah kata mereka..benar sesungguh-sungguhnya.

dan kata gua phula....
ah...pussymum anda. kesah apa gua dgn belog anda. kesah pa gua dgn followers anda yg berjhuta2. ayat2 yg gua taburkan,,ituh pesanan dari jiwa gua..sememangnya anda takan mengerti dan selamanya takan pernah mengerti.., namun mcm la gua ksah lu paham ka thidak.. inih belog gua..bhukan belog anda, so..nyah lah anda. HAHHAHA...

sekian saja enrty yg tiada nilai pengajarannya...maka...berlalulah gua sambel tergedik2 menuntun chermin kecik milik kakak gua.

No comments:

PARA RAIDDA.