KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Wednesday, October 20, 2010

Semalam.

Semalam..tatkala jiwa sedang mengemutt....athin kol wa..katanya beliau tak bwat super svers...katanya juga dy renduu...wa terharu plus terkedu.

menurut aten....semalaman mereka  melepak. dem! nk bwat gua jeles aa tuh! ckit pn wa xheran la! kejap dgq sora moi..kejap dgq sora ajam..kejap dgq sora samaell...kejap dgq sora faris...ah..merata depa bg! penink gua.


pastuh...bila dah penink....mula aa gua rsa nk ngamuk! ala2 raksasa gorgon..semalaman gua bergaya. woarr!! roarr!!!..


bsama komrad gua...gua mula aa rsa cam nk pkoi org semalaman. ha...dem! hiyakk!!!


namun...tiba2...hati gua berdetik.....gua syg lu ah bunjhutt!! hahha;D



*IDEA TARAK!!!  sekian saja.

No comments:

PARA RAIDDA.