KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, November 18, 2010

Gua yg tak hebat.

Gua bukannya sehebat Hang Jebat. Bertarikh 18 november. Tarikh yg kununnya keramat bg dr.Rozmey di mana jantung rakyat Malaysia tlah terhenti!!! Ia juga merupakan tarikh di mana harga bharu bg pengguna Hotlink youth club. 18 sen sminit??!  cheh!

Dan aku phula pada hari ini..merasakan chachat. Chachat kerna skill2 mautt yg telah gua pelajari sekian lama, telah hilang. Penat lelah pertapaan , hilang begitu saja. Persis roti gardenia d mna ia enak dimakan begitu saja. Gua kecewa. Gua merana. Hati gua patah. Lalu, gua pun berkata pd diri ghua yg lg 1,,,"Jaman gemilang kita telah berlalu whai Rizal....namun,,xpa..lu dan ghua tetap bersama. akan kita ubah dunia. ini janji kita!! yaaaaaaaaaa..!!!" Jerit gua smbel gua baling hp gua ke atas.

Namun..kekechewaan ini thidaklah begitu mencengkam jiwa suchee gua kerna bg ghua..yg lg chelaka..yg lg phukeeayamas..yg lg mengecewakan ituh.ada pada entiti si unkel seekers yg .........?? Dgn skandal yg wtf!!

No comments:

PARA RAIDDA.