KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Monday, November 29, 2010

Otak.



Semalam..sedang ghua melepak....pikiran dari otak gua melayang. Melayang jauh nun di sana. Kalau nun di cni...bukan jauh la nmanya. Kerna jauh adalah hya d sana. Bhukan di sini. Lalu ghua teruskan aktiviti yg ghua anggap tak sehat itu.

Tiba2..gua terpikir. Gua rsa gua nk bertapa. Ya. gua perlu bertapa. Demi menchari sesuap rejeki. Serta mengubah gaya hidup mewah gua nih. Gua perlu kenal erti dunia, dunia yg fana. Namun..dunia nih bhukan lah Fana seorg yg punya.. sedangkan gua tak kenal pun shiapa gerangan Fana yg sebenarnya. Menggomel la gua sorg2 sambel gua mengutip duet2 siling yg bertaburr atas katel serta bawah katel...maka,,berlalu lah gua melangkah kaki ke 7-sebelas yg berdekatan bg mendapatkan slurrpee yg sudah lama gua tak layan.

Gua perlu ada feel. Sambel lagak gaya bak org ghila mnghisap gam,,,gua sedutt slurpeee sedalam2nya hingga ternampak lah tulang temulang rusuk serta tulang blkg gua. Dan tekad gua..gua perlukan perubahan! Bhukan perubahan kamen raidda di mana sekali jerit "hensyin!!" ..lantas ia berubah, bhukan...ia bhukan sperti itu. Ia juga bhukan sperti transformers di mana patah sana patah cni..jd la sebuah mecha...

Dan gua teruskan lagi menyedutt benda yg manusyia gelar slurpee ituh. Gua sedut lg smpai tahap beku gua berjaya merampas takhta dari si tahap didih. Maka, setelah otak gua beku...otak gua pun mati. Slepas ia mati..maka janaan idea serta kelanchangan ia berpikir terbantut begitu saja. Sekian.

No comments:

PARA RAIDDA.