KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, November 26, 2010

Saya & Si Lembumerah.

Kini...saya sedang tahan mengantok. Tandanya saya sedang mengantok lah. Saya lihat jam...maseh awal. Namun, badan saya mengemut. Setiap sendi2 saya mengeluh kesakitan. Panadol extend tak mmpu saya telan kerna saya chuma ada 30sen saja dlm dompet saya yg usang serta pnuh dgn sayap rama2. Saya mengadu pada dinda saya, si bunjhutt adabie bahawasanya saya keletihan yg teramat selepas berhempas pulas selama 8 jam dlm kekejaman udara-cond..."dhem!" Hya ituh mmpu saya ucapkan. Setiap saat....saya rasa begitu lambat. Saya rasa macam nk mampos dah. Saya pejam mata. Saya harapkan keajaiban. Namun..pabila saya buka mata...saya terkejut. Saya hampir mati. Saya pun jatuh kerusi. Saya pun tahan lah sakit. Sambel tuh.saya pun kata la..aduh. Tanpa mmbuang masa saya...saya pun bangun dgn segera. Lalu,saya capai lah tin lembu merah warna emas punya. Dan saya pun minum. Dan tiba2,,mengantuk saya pun hilang. Trima kasih lah kepada lembu merah tersebut kerna menghilangkan rasa mengantuk saya.

No comments:

PARA RAIDDA.