KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, November 12, 2010

Ex Phe Rie Ment.


*xdak kaitan ngan apa yg penulis mencharut.

Setelah terkedu gara2 para followers meng-update blog2 mereka,,saya melalak lagu2 si Sazzi Falak di mana beliau thidaklah mmpunyai sechubit lagu walaupn sekuntum...
Dan saya chuba menjalankan sekunchupp eksperimen di mana subjeknya adalah blog saya. Dgn menitiskan bbrapa aer mata serta aer liur ke dlm sebuah bikar.. saya menaip bbrapa kata hati di mana hati saya telah karangi. Saya tak faham ayat saya snirik. ah..biaq pi!

Lalu...saya pun mneruskan kajian dgn tajuk besar...
         "Perchubaan untuk meng-update blog : 10juta dlm sehari. "
Maka, sebuah penunu bunsen diambil, memanaskan si dawai kokot. Namun...mungkin akibat pheroot terlalu kekenyangan,,gara-gara sebuah kedai makan bernama Seoul Garden di mana Alep lah punchanya. Makan segala cendawan..bikin tekak loya nk termuntah-muntah. Otak phula di bwah paras beku di mana ia terlalu keras untuk berputar persis beyblade. Idea tak dapat dijana!! Kaki terkemutt! Dan buntut terkentut skali lg!

Dan setelah habes saja buletin utama di tb3. Hasel keputusan darik makmal kimia serta pakar2 forensik telah saya terima. Keputusannya menyatakan bahawa maxima ntuk saya menaek-tarafkan blog chuma 2 kali sehari sj!!! Saya kcewa...

Niat kecil nk bunuh diri..namun bukanlah puncha si eksperimen ini,,Sumanya sebab dr.Rozmey!! eeeiii!! Menci2!! kata saya sambel tergedik2 lari menuju ke arah bini saya si bunjhutt adabie.

No comments:

PARA RAIDDA.