KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, November 13, 2010

tak perlu tajhuk.

*penulis berlari2 manja.

Hari ni..gua bukk mata..tatkala matahari tgh terpacak...stim la kot matahari tuh..tgh2 hari terpacak??? dem!! Bia lahh....dan berbalek pd crita gua...Iyah..gua bukk mata..gua gosok2 mata, gua bgun, terduduk phula....dan otak gua mula terpikir...lalu beliau chuba lah meng-buzz si jiwa serta hati,,,,hati terkejutt,,jiwa plak terus meng-kerek dgn otak. Ceh..apadaa...ha..lalu,,bergetuslah lah sebuah perbinchangan antara mereka. Hati berkata..bhawa ia terlalu buhsan....otak phula menchantas si kata hati...katanya ia juga bosan. ah...Lalu..kata sepakat dicapai...kata putus dpersutujui serta dirogoli...Maka,,gua rasa,,gua akan berundur dari dunia bloggeri...

tp,,slepas 2345 juta tahun la...

No comments:

PARA RAIDDA.