KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, December 11, 2010

Gara2 2minggu Bersengkang Mata.

2.06 ptg. Gua terjaga dari tdur. Lantas gua lihat jam led samurai gua. Maseh 2.06 ptg. Dan selang seminit slps ituh..gua amuk. Gua maki2 kipas siling bilik gua. Gua tumbok2 dinding bilik gua. Gua bukak tgkap,,gua tutup bhalek dan gua ulang ia slama 3 mnit. Sesudah ituh,,tanpa rasa kesal serta belas kasihan, gua sepak terajang bantal panjang gua yg slama nih gua belai, gua pelok, gua syg. Gua nk hantok kpala, namun bila terpikir tntg kesakitan yg bakal melanda,,gua batalkan saja. Hamper2 juga gua maki jiran gua. Dan sumanya kerna....gara2 dua minggu gua bersengkang mata. Dan gara2 dua minggu gua bersengkang mata, gua jatuh terjelupuk tertidur. Dan gara2 gua tertidur, gua terlepas parthieeyyy (party) bugel bsama alep lembin serta cekgu shamsul (farid kamil) di farmer river (sungai petani).

No comments:

PARA RAIDDA.