KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, December 10, 2010

2 Minggu Bersengkang Mata.

2 minggu bersengkang mata,,
Gara2 menjaga, kselamatan dunia,, (bajet kamen raidda)

2 minggu bersengkang mata,,
Gara2 shift malam yg chelaka,..(shit malam)

2 minggu bersengkang mata....
Gara2 mereka yg ketandusan minyak...(gua cashier kaltex)

2 mnggu bersengkang mata,,
Gara2 dompet yg kempis berjuta lama, pnuh rerama...(gua tadak duet)

2 mnggu bersengkang mata,,
Buta2 kena hamun, kena kutuk, kena maki...(gua tgk unkel mabok maki alep lembin)

2 mnggu jugak bersengkang mata...
Demi Yih Langat yg terchinta,,(bos gua)

Dan 2 minggu jugak bersengkang mata,,
Aaaaaaaaaaa...blur...(gua mati idea)

2 comments:

Morey Factory Outlet said...

Haha. okay, ini entry hebat

Pakabu. said...

hahha....makasih anis...muah2..haha..,

PARA RAIDDA.