KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, December 9, 2010

Kesah Gua.

Dulu2, masa skulah rendah,,,sabtu ahad. Bgn awai. Kelam kalibut, mandi cincai, smata2 nak tgk tb(telebisyen) awai pagi. 9 pg, bukak tb. 9.30pg tgk dragonball aa...pehtuh,10pg...abeh dragon ball....10,05 pg, ada digimon lak....syok punya layan cita digimon,...bapak gua pun bgn tdoq....marah2....suh study. gua hentaq2 kaki,,,masuk bilik,,bukak buku,,baca buku sambel baring. 10 mnit pastuh,,ttdoq. bgn2,,tgk tb balek. abehh....

Skolah mnengah,, sabtu ahad,,,sama jugak. awai2 pagi..bgn pagi, tp blom mandi.. tgk gundam kd tb2. abeh gundam...mak plak bising. suh mandi. suh study. gua lepak bilik..tutup pintu,,tdoq. lgsung tak bukak buku. bgn tdoq...text mmbe. ajak lepak. kayuh beskal,,p umah alep lembin. pehtuh,,p umah ajiem. kd umah ajiem, dtg plak samaell. pehtuh..sama2 lah kami kayuh beskal p lepak pb. (parit buntar.)

da abeh skolah.-sabtu,,bgn tghari. blom mandi,,gosok gg...tros mkn...tdoq balek. ptg2,,bharu mandi. pas mandi..lepak ngan mmbe, hingaq2 sat....naek moto,pusing2 nibong,,bhalek. mlm...kacow adeq2 nk stdy...then tdoq.m
ahad....bgn sblm pkoi 11. mandi...duk depan tb. tgk siri kamen raidda. abeh tuh..lepak bilik..tdoq. bgn2,,texting mmbe..ajak lepak. dah lepak...burak pasal siri kamen raidda. sambel bergaya dgn rigton yg didonlod.

skrg,,da 19. moto pun dah tadak. Bapak gua amik bhalek. Gua pun da benti blajaq sbb nk apply jwtn polis(dipaksa). Sabtu,,gua bgn lambat. mak bising2...kluar rumah..lepak 7-e. beli slurrpeee. balek umah, masuk bilik...tdoq smpy ptg. (lepak kdg2 je sbb mmbe suma sambung blajaq,tnggai gua sorg2). mlm...gua keja sbb nk sara diri. sekian saja kesah gua yg hina.

3 comments:

Morey Factory Outlet said...

Okay dah ni. Gaya hidup lelaki normal. :)

cikputt said...

hey sayang.tak ada apa lah.chill oke :)

Pakabu. said...

hahha...yelah anda berdua...thnx!! ;)

PARA RAIDDA.