KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Tuesday, December 7, 2010

Han Towa.

Hang tuah versi jepun???  Hang tuah menjelajah ke jepun!!! Beliau dah jadi anime!! Suda femes sampai ke seberang sana!! Aku bangga tanpa terkinja, aku terdiam tanpa kata!! Dah tak berkata...mmg lah terdiam! Dan itulah aku yg maseh terdiam. Bangga mungkin. haha...fuhh!! Menurut sumber2 yg pastinya bukan dari pusat sumber yg aku dpt,.anime nih, ada 26 episod. 1 episod 26 minit. Stended anime2 laen lah. Ha...dan pastinya bawah studia  Gonzo lah. fuh!! terbaek!! Dikabarkan, Gonzo mmbuat perjanjian 3 hala bersama dengan studio animasi FUNCEL Malaysia dan FINAS. Ala2 perjanjian antara ryuki dgn naga merahnya!!
Dijangka,2012 mrupakan tarikh keramat anime nih kluaq!! Stim2!!

tuh...tobat smat!!! baju melayu tuh~!!!! Keris terselit chelah sampin! Dan,,yg aku tak sgka..nma bhini gua msuk la plak. haha;D


No comments:

PARA RAIDDA.