KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Monday, December 6, 2010

Lets Gone Raidda.

*untuk lbeh stim..anda klik segitiga bermuda tuh smbel mmbaca kesah di bwah;D haha


Sperti mana yg lu orang taw, gua nih seorg raidda. Dan gua rsa..ghua nk retire la dari dunia raidda nih. Gua dah sms bos besaq raidda,,gua nekad nak lepas jawatan raidda tuh. Bhukan apa. Ya la....tyme lu org tdoq, gua buat keja. Bsengkang mata bsama Alep lembin serta Samaell di mana mereka juga kamen raidda. Tinggai anak bhini gua semata2 untuk melindungi dunia. Ksian plak kd bini gua, tinggal sorg2 kd atas awan nuh. Kang,,dichulik bunian,,sapa nk jawab???

Ghua jugak kecewa. Penat2 gua henshinn, berpeloh2 gua dlm kostum tu. Apa lu org ingt tak panaih ka dlm tuh??? Sampaikan ketiak gua berkuah2...ah...seksa taw dak!! Da tuh..balek2 plak..gua kna hingaq ngan bonda gua gara2 ketiak gua yg berkuah. Adoi..apa nih??? Bonda gua pun 1,,,awatlah tak pnah nk paham tugas gua sbg raiddaa??? Gua nih anak dy!! Yg gua plg tensen...bila nga fighting uh..tba2,rsa nk tkencin.

Kdg2 tuh jugak nk terchirit! Dey!!! Nk bkak sluaq tuh camna??? Bhukan ada zip pun!!! Tkemut2 gak la gua. Buleh dapat batu karang uh!! Kdg2 tuh..tlepas jugak la dlm sluaq ketat tuh. Ingt senang ka nk tahan kencin???! Da tkecin tuh plak nk kna basuh la kan?? Dobi lak skrg nih cas mahal. Lagi2 kostum gua tuh. Ishh...Ahhh!! Sudah. Tak ghuna gua bising2 lg... Saat lu orang baca nih..gua dah pun bergelar ex-raidda. Biarlah ia berlalu sbg sejarah, biarpun gua tak nih minat subjek sejarah.


4 comments:

Morey Factory Outlet said...

HAHAHA, sengal doh kauu

Pakabu. said...

apa sengal2???? xpa..if kau sengal..ada myk yuyee cap limau! ;DD buleh mnghilangkan sengal2 di badan;D hahha

Morey Factory Outlet said...

Okay, kau merapu. hahaha

Pakabu. said...

haha..eh..mna ada!!! kw nih..suka bwat aku mhalu2 lah..auw2...haha

PARA RAIDDA.