KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Sunday, December 5, 2010

Si Mabok dan si Un-mabok.

*klik kd segitiga bermuda tuh sbm baca inih cherita;D haha


Jam mununjukkan 12.20 pagi. Tarikh merujuk kpd 5december 2010. Elemen seram dapat gua rasai. remangnya bulu roma gua tegak berdiri. benar seperti telahan gua. Tiba sorg unkel india dgn gaya mabuknya ala2 kungfu mabuk,,memaki hamun si alep lembing. woa...chukup bergaya!! Beliau ada karisma!! Bhukan Alep..bhukan unkel tuh. Tp gua. Gua yg berkarisma sbnrnya.

Dan gua hya melihat. Saat alep ditengking. Darah merah gua menggelegak. reaitsu syaitan gua hamper meledak. Lalu..gua pun berkata pd unkel chelaka ituh...."lu nk apa ha?? apa lu nak?? nak lu apa2??? cibettt!!! " Dan..kcewa meyapa gua. Unkel tuh tak layan gua???? Dy bwat dono ja sama gua?? Dya tak taw ka gua ni sapa???? Gua nih chuma anak Azhar serta auntie Jammy ja pun!! Nokharomm!!!!

Hamper saja gua beraksi persis ninja ass-ass-in!! shing2,,sub2!! namun,,alep lebeh pantas. mmbaling speknya persis melontar shuriken! namun..bhukanlah dilontarkan ke arah unkel tersebut..chuma dilontarkan bbrapa jengkal sja di atas meja. dan..dan...ahhh! malas lah gua nk crita!! lu tgk lah blog alep lembin nih.
http://alepbata.blogspot.com/2010/12/pakcik-mabok-lanchiau.html

4 comments:

Morey Factory Outlet said...

HAHAHA

Pakabu. said...

pe hahah??? btol la! unkel tuh kojaq!! aku ckp dy bwat dono je kd aku. demn!

Morey Factory Outlet said...

Hahahaha lagiii :D

Pakabu. said...

hahha...kojaq muh..haha;D

PARA RAIDDA.