KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Sunday, December 5, 2010

Samurai Led Watch.

*gua punya camni.

Tatkala mereka maseh di bwh bwah pengaruh lelapan mata,,,(tdur petang), gua pula..bsama si alep lembin, menuju ke komtar. Sebuah bangunan yg panjang2 dgn brapa tingkat,,gua pn tak ingat. Setiap langkah mnuju pnuh bergaya. Trapit light, kami redah begitu saja. Tanpa menghirau jalan sesak yg merata hala. Angkara masing2 yg chuba mngejar masa.
Kami tak peduli. Kami perlu dapatkan apa yg kami hajati. Dgn bajet yg bharu Phapa(taichou kaltex b.tambun) kami kasi...maka, menujulah kami ke tigkat satu di ICT mall,KOMTAR. Terkedu! Terpegun! Terstim! Woa....sebuah jam yg digelar...SAMURAI  L.E.D  WATCH!!!!


Untuk wanita pn ada..kcik ckit dari yg jejaka. Mnurut kata si abg jam tuh. katanya, slalu yg jejaka amik yg wanita...wanita lak amik yg jejaka. Warna plak, ada silver ngan hitam ja kot. L.e.d  plak...ada merah ngan biru je..Gua agak je la...haa.. Nk taw..p google la!! haha;D

2 comments:

Nur Afiza Sulika said...

berpa ringgit jam ni eh?

Pakabu. said...

heee.....aku bli 2. rm120. 2 pon share ngan mmbe. sorg rm60 je la..klow sbijik,,,abg 2 kata rm70. Tak la maal sgt...stended jam bese je..heee;)) xsalah aku...skrg nih..da byk ada jual....ha...

PARA RAIDDA.