KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, December 3, 2010

Tipahtertipu.

*gaya gua lepak.

Hari nih. Gua rasa gua nk mengamuk. Gua rasa gua dah kna tipu. Dgn mata mengantok...Perot lapaq nk mampuih. Gua tak kira dan gua tanak kira da. Gua da chari dlm google..gua da usha dlm yahoo...siap gua chari kd fesbuk lg...Tak ckup tuh..gua selak surat kabar. Gua tya jiran2 gua. Gua tya adeq serta bapak gua. Gua search dlm youtube. New intake ntuk jwtn kosong kontabel polis mhana???

Unkel inspektorr dan ahli2 di balai yg berdekatan cakap...bahawasanya tepat bhulan disember 2010 nih ada intake lg? Aik?? Mhana pi?? Mhana dy??? Takan dichulik bunian kot?? Tensen gua!! Dan sempat jugaklah bonda gua bising sama gua...katanya...dada gua nih,,(sambel tunjuk2 kd dada gua yg sekangkang kera) katanya.....
"Bhila hg nak pebesaq dada hg nih?? Nnti hg tak dpt jwtn polis tuh..hg bising plak....Lesen tuh ,bhila hg nak bikin?? "
Sperti beasa, sbg anak teruna yg sulong, gua chuma mendengar,,namun gua butakan mata gua. Gua bwat endah tak endah. Lalu..berlarilah gua masuk ke bilik gua dgn kelajuan cahaya.

No comments:

PARA RAIDDA.