KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, December 2, 2010

P.Pinang hak Kedah!

Saya maseh membenchi lalat. Getus hati saya. Bhukan hati anda. Tp hati saya. Saya bangga kerna hati saya yg bergetus. Dan,saya biarkan ia.  Lalu..saya nekad, pagi ini saya mahu membaca surat khabar tanpa mmbeyar 1 sen pun! Dan itu lah yg saya lakukan setiap pagi bersama alep lembin.. Saya tertarik dgn kesah hari ini yg pastinya bukan esok..tp hari ini! Tertarik kpd tajuk "PULAU PINANG HAK KEDAH" ..Bhawasanya ia mmg menarik. Dan jika ia menolak..maka bhukan menariklah namanya.

Biarpun saya bhukan anak jati Penang serta Kedah,,saya menyukung ia dgn sepenuh jiwa seperti penuhnya minyak yg ditatang. Saya teruskan pembachaan. mPermulaan.., hati mmg xpuas hati. Namun...jika dipikirkan...ada baeknya. Umpama Raju yg kehabisan minyak...lalu disorongkan minyak seludup untuknya. Dan ia lbeh baek dari yg ada skrg dan dulu. Maka...saya sokong ia. Sperti kata Alep lembin....melayu akan jd lbeh khuat!!! Lebeh khuat dari kuat harimau!!! Lebeh hebat dari BOOM serbuk penchuchee! Malah..lebeh elegen dari Perapat yg kununnya si suami pasti tertambat. Tamat.

sumber; surat khabar yg saya bhaca free.

                         ***********************************************************

Lagi stail, lg hebat...masa gua  terbaca pasal sorg mamat nih..ttdoq dlm keta dan gara2 beliau, jalan sesak spnjg 1 km. Ha..dasat!! Gua ingt..gua nk try jugaklah. Gua nk bwat2 trtidoq tgh2 highway uh. haha;D
*http://www.hmetro.com.my/articles/Jalansesakpemandutertidur/Article

No comments:

PARA RAIDDA.