KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, January 7, 2011

Angkara John.

Angkara john...aku kena marah. Bhukan john cena,,bhukan john connor,apatah lg kamen raidda ammaJohn...tp ia John. Rokok john. Aku kena marah sbb rokok john?? owh...karisma gua tercabar serta dicalar2,dirobek2....owh!! harga dirikuh dokochok2!! demmit!!

Kununnya...sorg pakcik yg kununnya la...KAYA, keta besaq, rambut sikat tepi.,baju msuk dalam sluaq..prot boroi...dan disebabkan rokok yg dianggapnya rm3.50 di mana penjualannya berleluasa hatta di blkg tandas awam juga di lorong2 gelap haji taib,,beliau mnengkin2 aku. Apa salah aku?? bhukan aku yg tetapkan harga..wah..Kan klihatan lima bijik kebodohan kd unkel tuh...
Owh pakcik..klow setakat nk rokok murah...better hg hisap konek bangla la..lg sng...tak payah merokok...buat malu warga2 perokok ja...stakat john ori rm7 pun tak mampu ka??? apatah lg bukit dun(dunhill) yg rm10?? tak luak pun duet hg pakcik..dari hg baziaq kd minah2 indon tuh.....ikutkan hati,,nak ja aku blanja hg dunhill..tp apakan daya..aku tak suka ikut hati....

hasil pemerhatian ; org tua kini smkin kojaq...bhukan tanak respek...tp klow camni punya prangai...nk respek kemendaa??? dah byk org tua aku jumpa prangai cempelaq. bila aku tegoq..cakap aku kojaq..aih..tak paham aku...


*akhirnya...john ditangkap jua.

No comments:

PARA RAIDDA.