KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, January 7, 2011

Selamat Malam.

Setelah mendengar lagu dendangan si faizal tahir,,,lalu, experimen "slmt malam" tanpa kaki retort telah saya jalankan. bbrapa individu dijadikan kajian dan kajian inih menelan belanja sebanyak rm1.55 sen. Modus operandi inih tidak bertujuan dan bermatlamat. Dan inih...hasilnya setelah ucapan "nite" dihantar teruss kesemua individu di dlm hp saya...

COOL SHOESHINE!
nashriq(selkom)
aku      ; nyte eriq!! auw2;D haha
nashriq ; hahaha!! wehh!! rndu gla kt unk! bla nk hangout rmai2 g noh..!
aku      ; haha..terkejhutt aku..haa..tnggu aku cuti..aku pun renndu kd hg ah! muah2! haha
nashriq ; haha,, nk arommmmm!! hahaha,,,owkay,,bye,,

azmi(maxis)
aku ; nyte azmi zainudiin..;D
azmi; euwwwwww ! discusting ! haha ...
aku ; haha..dajey hg,aku syg hg taw dak! haha
azmi;  hmm..sy pn. amichu ! lope u !

shaik(mxs)
aku ; nyte shaik!
shaik; nyte sayang..haha

Lyka(mxs)
aku ; nyte kakipaq! ^^ kami syg kakipaq! haha
lyka ; okay2. syg ampa smua jgk.

fairus(mxs)
aku; nyte fairus!!
fairus; nite!

hanis syazana(selkom)
aku ; nyte anis;D
hanis; hey. nyte too..

YG KATA SAYA GAY.
ajiem(maxis)
aku   ; nyte jiem. haha
ajiem ; oitt..gay.
aku   ; pelaq...haha..
ajiem ; haha.nte.

alep lembin(selkom)
aku ; nyte dud. haha
alep ; hare gay.haha
aku ; haha...harey!! asia untuk asia!!
alep ..(senyap tak reply dah)

YG SAYA TERHARU.
fara yaacob(mxs)
aku; nyte cu^^
fara; nite tok
aku; tok renndu cu;(
fara; mcm 2 lak. msti ad prob kan.
aku; (dlm hati terharu, dan tros lah bertexting smpai gua agak,beliau ketiduran)

YG SEPI TANPA KATA...
samaell(mxs)
arief(mxs)
azam(mxs)
adam(mxs)
faiqah(mxs)
fazilah noh(mxs)
nadee(selkom)
nadya yusoff(mxs)
afiqah hanani(selkom)
aisya yasin(mxs)
athin(mxs)
izzah atira(mxs)
*cik phutt(mxs)
inih yg gua xleh trima...bhini gua sndiri xreply wishing nite gua!! ishh!!!

kesimpulannya;  krdt gua byk sgt...haha

No comments:

PARA RAIDDA.