KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, January 8, 2011

Choba Choba.

Faizal tahir..tiba2...gua minat sama lu. namun..bhukanlah tandanya gua gay..apatah lg money boy...gua chuma minat,,bhukannya suka dan seumpama dgnnya.....owh faizal...maafkan aku,,gara2 choba dan choba meniru gaya anda dan mengubahnya dgn bahasa utaghaa hat nala punya uh!!(senget2 mulot tyme cakap nih). i lap u lah faizal!!



Choba hg dengaq, choba hg choba
diam bila aku choba, tuk berbicara dengan hg
Pernahkah hg ada??
bila aku nak ntuk meluahkan rasa hati
Dan bila hg bersuara
setia aku mendengaq

agar tenang hg merasa..

Sapa,,
sebenarnya aku kd hg
kot la sama dengan had(yg) lain
yang bisa hg buat lagu tu(begitu)
dan bila
takdak lagi teman bermain
hg pulang nak dapatkan aku
itulah aku…pada hg

Choba hg tengok!! ..choba hg choba..
renung kat(ke) mata aku!! (sambey tunjuk kd mata)
bila ku kaku tertengok hg!!
(xabeh lg,malas nk taip panjang2)


1 comment:

Luqman Zakaria said...

salam,saya follow blog kamo!
singgah my blog kalau free and follow me back k!

my new entry :
http://myamigosspace.blogspot.com/2011/01/random-thing-about-me.html

PARA RAIDDA.