KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Saturday, January 29, 2011

Damping Malam.

Gua ngantok lagi. gua leteh! gua dah tak tahan!! gua perlu chari tempat istirehat yg berekon, ramai namun sunyi dgn hiruk pikuk si gagak hitam!! Lalu,,,bak kata pepatah,,sperti org mengantuk diberi ubat tidur, gua dah dapat tempat nk tidoq!! Dgn gaya sakai, bergayalah gua dgn jins koyak di peha kanan, berselipar hitam cap ayam pekan, tshit v-neck kelabu ala2 nama pak abu bersalut kemeja kotak2 yg hamper lusuh warnanya. Kerna bg gua, alang2 dah nk tidoq,,tak perlulah nk bergaya sakan. Pepatah juga pernah mnyebut, alang2 mnyeluk perkasam, along2 phula mnyeluk saku, lalu, along pun dimarahi si ibu.

Biarpun identiti gua sbg raidda sudah diketahui umum, namun gua tanak la terlalu menonjol dgn identiti sebenar gua nih sbg seorg kamen raidda..maka,gua perlulah bergaya sakai. Bersama ateng si ayu (hari nih dy berkain wooo) dan ajam the ahmoi,,mereka choba2 berkhurafat ala2 si damping malam. tiba2,  khurafat!! gua pun jerit la ala2 syamsul usop. gua choba bajet persis beliau. lalu, ngantok gua pun hilang,   phu****!!   gua  pun maki crita tersebut dgn berbisik pd diri sndiri sambey mengemut2 dada gara2 kejhutan yg melampau2...dan akhirnya,,gua tak ber-tidoq sampai la skrg...tammat.

No comments:

PARA RAIDDA.