KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, February 4, 2011

Gua yg tak misteri.

OWH MISTHURRIII!! (misteri)
owh misteri...
kenapa kau yg bernama misteri...
sedangkan, byk lg nama laen yg kau buleh ceburi,,
yg kau boleh churi...


owh misteri,,,,
knpa kau gemar seronggg kanannnn,,serong kiriiii.....
sedangkan kau tak punya skill yg sejhati...
lagi tak pandai menari...


owh misteri,
yg pastinya kau bhukan si puteri,
untuk aku jadikan sbg si isteri,,,,
apatah lagi sbg saudara tiri..
mahupun sahabat sehidup semati....

owh misteri...
aku sebenarnya tak gemar berlari,
namun kenapa kau kejar aku sampai ke hari ini??
hingga aku kecut hati, pecah kaki...


owh misteri,
cita2 aku bhukan nk jd perdana menteri,
apatah lg pelakon lagak ngeri,,
sesungguhnya aku tak misteri...
namun,,kenapa kau mnjadikan aku sngguh misteri??????

No comments:

PARA RAIDDA.