KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Friday, February 4, 2011

laiddaa khickk!!!

merujuk tajuk di atas,,bukannya merajuk tajuk di bwah..yg pasti ia ada di atas...sesunnguhnya..entry gua kali nih,,berkenaan dgn tendangan raidda atau raidaaa khickkkk!! yg pasti....ia merujuk kpd sebuah tendangan dan bhukannya penumbuk atau hentakan kapala apatah lg dada atau dikenali sbg mendada....jika ia mendada...maka,,namanya pastilah raidaa mendada,dan jika ianya menanduk,,pastinya ia bernama raidda menanduk,..dan sudah pastilah lidah merasa kejang untuk mnyebut apatah lg klihatan sngguhlah thidak bergaya dan sperti yg kalian tahu,,seorg raidda ituh haruslah sentiasa klihatan bergaya dan jika ia tak bergaya,maka bhukanlah kamen raidda namanya....

tendangan raidda inih juga klihatan sngguh lah berkuasa namun bhukanlah sperti pihak berkuasa yg kuasanya thidak menyamai kuasa kamen raidda ataupun kuasa2 mistik atau kuasa2 laen yg sngguh lah dashatt.
raidda khickk inih juga hanya ada pada kaum2 raidda sahaja dan jika ia ada pada kaum2 ultraman atau kaum power rangers,,mka namanya pastilah ultraman kick ataupun power rangers kick...dan pastilah juga ia klihatan sngguh lah pelik dan tak logik. bygkan..jika ultraman mnggunakan tendangan yg berkuasa ituh,maka pastilah dunia inih hanchurr serta punah. maka...raidda khick hya untuk para raidda...ia nya persis sebuah peribahasa sejarah dalam buku teks sejarah,, bahawasanya.."asia untuk asia".

No comments:

PARA RAIDDA.