KESHAH SHOCKA.

My photo
inih bhukan kesah si khambin mahupun kesah si pengembala khambin. namun..ia adalah kesah si tahun khambin di mana seorg jejaka yg chuba bajet hot dgn segala skillnya yg melampaui etika seorang kamen raidda di mana beliau sampai ke sudah tak hot-hot jugak dgn bidang penulisan yg agak melampau ala2 pramugara terlampau. sekian.

Thursday, April 21, 2011

terus.

kemutan otot tahap ke3!!

haih. ok..kali nih gua sirius! mata gua kemut ketat2,,kening gua kasi rapat2,,tgn gua genggam padat2! apa lagi..gua nk ja hentam dinding konkrit bilik gua. namun apakan daya...gua tak gagah persis kamen raidda yg bisa memecahkan dinding konkrit dgn mudah mngunakan raidda kick serta aktiviti pemecah ruang masa lalu bergeraklah ia dgn sepantas kilat selaju cahaya. hmm..untung la dpt jadi kamen raidda naik plak moto besaq. untungla....apa lagi? gua dah macm nk gila....rasa menyesal menyapa gua..tp gua bwat  kerek je lah..gua bwat tak layan....apa buleh bikin?? salah gua jugak...namun tak apa...gua dah tekad. gua teruskan saja apa yg gua dah tekadkan....ikutkan hati..nk ja gua buang semua,,delet smua....tapi..org tua2 kata,,ikut hati mati..,,ha.padan lah muka! asyik gua je ikut si hati..hati tak pna lak nk ikut gua...blah ah lu hati!! ckit2 lu bwat trok..ckit2 lu bwat trok.....hah!! dah lah! malas gua nk layan hati!..lalu,berlalulah gua ke gua kelam dgn niat nk bertapa...

2 comments:

Morey Factory Outlet said...

Apa pasal ni.. ? Lek luu :)

Kaluih said...

What a great blogworld you have!

Keep on writing,because I'll keep reading!

PARA RAIDDA.